Landing webinar - Kobieca Fizjoterapia Joanna Piórek-Wojciechowska

Ciąża bez bólu

Cykl webinarów dla kobiet planujących

lub będących w ciąży, które pragną, aby

ten okres był dla nich wyjątkowy -

bez bólu i nieprzyjemnych dolegliwości.

Czy to właśnie o Tobie?

Chcesz zadbać o swoje ciało w ciąży, by zmniejszyć ryzyko nieprzyjemnych dolegliwości i czuć się po prostu dobrze.

Nie wiesz, co powinnaś zrobić w razie pojawienia się nieprzyjemnych dolegliwości?

Zastanawiasz się, jak zadbać o mięśnie dna miednicy i dlaczego są tak ważne w czasie ciąży?

Nadal nie wiesz, o co chodzi z oddechem podczas porodu?

Jeśli te (i inne) pytania wciąż zaprzątają Ci głowę albo czujesz, że chciałabyś dobrze przygotować się do ciąży i porodu, to gorąco zachęcam Cię do udziału w cyklu webinarów, które przygotowałam specjalnie dla przyszłych mam… sama przygotowując się do zostania mamą po raz drugi!

Dlaczego powstał cykl?

Jako mama, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że ciąża to nie tylko czas radosnego wyczekiwania przyjścia na świat nowego członka rodziny, ale też okres wielu wątpliwości, stresu i pytań nawarstwiających się z każdym kolejnym tygodniem ciąży.

Dzięki udziale w webinarach, dowiesz się jak dbać o swoje ciało, nauczysz się je czuć, a przede wszystkim będziesz doskonale przygotowana do porodu!

O czym

porozmawiamy?

Podczas naszych spotkań, między innymi:

Nie czekaj – przejdź ze mną przez okres ciąży bez bólu i nieprzyjemnych dolegliwości!

PROGRAM SERII WEBINARÓW

"Ciąża bez bólu"

A w jakiej

cenie?

Dostęp do spotkania na żywo otrzymasz w cenie:

99 zł

WEBINAR nr 1

4 czerwca 2022 r. | godzina 10:00

Profilaktyka jest ważna, czyli jak zadbać o swoje ciało od pierwszych dni ciąży.

O czym powinnaś pamiętać od pierwszych tygodni ciąży?

Jak funkcjonować na co dzień, żeby się nie przeciążać?

Jak odpowiednio zadbać o swoje ciało w ciąży?

Na tym webinarze dowiesz się jakie zmiany wprowadzić w codziennym funkcjonowaniu, aby zmniejszyć ryzyko pojawienia się u Ciebie:

Poznasz:

Nie możesz być ze mną na żywo? To żaden problem, będziesz mogła obejrzeć webinar w dogodnym dla siebie momencie – będziesz miała do niego dostęp przez pół roku!

A kim jestem?